@ work

Sitter här på jobbet och chillar, inte så mycket kunder idag. Ska fixa Niina och sen är de tomt. Ska bli intressant och se vad vi hittar på för spännande på henne. Vi funderar lite på koppar och nått sånt dära, vi får sätta oss ner sen och välja lite färger och så. SÖKER EN BLOND MODELL!! HELST KORTHÅR!! någon som är sugen? ska lägga ut bilder på modellerna här på bloggen, facebook och i fönstret på salongen. Blir super fina bilder!! har en skit duktig fotograf som hjälper mig. Jätte roligt!

Idag ska mamma få skicka massa piller åt mig så jag inte blir ner förkyld än vad jag redan är. Hinner inte springa på apoteket när jag jobbar till kl 18 varje dag. Så då får hos posta tabletter ist.

Ikväll blir de att se hockey och se luleå förlora, haha. Blir alltid så när jag ska se hockey! så förlåt alla Luleå hockey älskare att jag förstör, men jag tycker att jag iaf kan se dom två första matcherna, hihi. För när jag inte kolla i söndags så vann luleå, Tummen upp! hade jag kollat hade dom garanterat förlora. Så ni får tacka mig för att dom vann.

Min nyttiga period har jag oxå satt igång, funkar bra än så länge. Pimplar vatten och äter grönsaker. Fast jag var sinnessjukt godis sugen igår efter jag åt, som vanligt! sjukt jobbigt, men jag ska fan inte ge mig. Plus att jag får synda lite på lördag och söndag. Så om jag är lite sur och irriterad den här veckan så vet ni att de är för att jag går på avsockring. De funkar inte för mig att vara för sträng, då blir jag för omotiverad och inser att det aldrig kommer funka. Så idag till lunch blir de en shake, tomater, gurka och sallad. Sen till middag blir de nog en shake till och lite mat till de. Har inte någon direkt plan på vad jag ska äta till de, kanske blir några andra grönsaker. Nu är det bye bye till godis, läsk och chips! nu blir de att äta lite gurka om man blir sugen på nått gott, woho! ehm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0