Toffel & Jag

Dag 2 på min nyttiga period, och än så länge går de bra. Åt lite tacos igår, men de var mest grönsaker jag satt och sög i mig, men köttfärs oxå.. jag är ju inte vegitarian heller? haha. Och blir jag hungrig under dagen eller nått äter jag lite grönsaker, sjukt bra! imorgon är jag ledig, då ska jag göra lite grejer på stan och sen bara chilla hemma i lgh, ta farväl av min hyresvärd som blåser hem från Umeå. Så nu blir de bara jag och toffel. Lite små skönt, haha.

Jag är på jakt efter en diskmaskin oxå, jag får ju inte göra nått annat på mina lediga dagar än att diska? lagomt irriterande. Så nu ska jag vara mogen och skaffa en sånn, en vacker dag när jag får tag på en billig, orkar jag ju inte lägga ut flera tusen, plus att jag måste ha en bänkdiskmaskin. Ingen som har någon till salu? eller känner en killen som känner en annan kille som vill bli av med en? haha.

Snart måste man börja tagga för helgen oxå. Inflyttingsfest hos Niinini och sen klassfest med dom från utb. Måste försöka planera åt så jag kan fara på båda ställena, kanske man ska klona sig? de vore ju de bästa. Men knappt nå sjukt göra de. Så jag får ist försöka fixa så jag kan förflytta mig på bästa billiga sätt! har inte så mycket stålar kvar, 1500kr ska räcka typ 1 månad. Hujhuj! en fet lön hade suttit fint just nu. De blir att sluta festa och bara jobba hela helgerna. money money!

Ikväll blir de nog att stirra film och vara allmänt slö! är ju lite små förkyld oxå, så jag orkar inte riktigt hålla på storma runt. Ligger mest i soffan eller sängen och stirrar i datorn. Men va tusan, that's life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0