Monday..

Och så var de måndag och ny arbets vecka. Känns lagomt kul. Är lite små hängig är bara att inte tänka på det och jobba vidare, klirr i kassan! Iaf nästan månad, får leva på försäkringskassan den här månaden oxå. Trist! Men de går om man vill! ikväll ska jag nog bara ta de chill, se någon film och bara vara och ladda för imorgon. Har sett på vädret att de ska bli super väder i veckan, fan så skönt! fast mindre kul att man måste sitta här inne och bara se ut på vädret, men men.. de blir nog bra.

Ska snart käka lunch och sen efter de blir de att sitta och vänta på min 16:15 kund. Usch och fy vilken frossa jag har. Måste nog sticka iväg på apoteket och köpa någon monster kur så jag håller mig frisk. Känns inte riktigt OK att lyckas bli förkyld nu.

I helgen har jag inte gjort så mycket. Jobba fredag och lördag, var på goldwell visning på lördagen efter jobbet. Sen for jag, mamma, annika och Hoak till allstars och åt monster middag. De var sjukt gott. Efter de for jag ut på rex en sväng för att se på fulla människor, lika undehållande som vanligt. Men vart lite små trött så jag stack hem kring halv 2. La mig på madrassen på golvet och sov som en stock. Har inte fått sova så mycket på morgonen när morsan har varit, har sovit i vardagsrummet som är i samma rum som köket, så när morsan har vakna kring 8 så har hon väckt mig oxå, lite mindre kul.

Ajja, hoppas jag fått nått från tradera idag när jag kommer hem. Vore som en lyckokick den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0