Hard work work

Sitter nu på jobbet och väntar på en kund som ska förlänga håret. Roligt! Har lite kunder inbokade idag så jag har nått att göra idag på jobbet, wiiho!
Var obeskrivligt skönt att vara ledig igår, kände att en till ledig dag inte hade varit dåligt, men man kan ju inte alltid få som man vill? hehe.
Ikväll kommer mamma och hälsar på mig i Umeå, då får hon träffa kissemissen min. Men de ska nog gå super bra, mammis älskar ju katter. Sen ska jag jobba lördag oxå, ska försöka tvinga mamma att sätta i löshår innan jag ska fara på jobbet, ska på goldwell visning efter jobbet, så vill helst att min förlängning ska vara helt klar då, så jag ser ut som folk i skallen. Lite jobbigt när de är halv klart.
Sen ikväll ska jag kolla hockey oxå, så ja.. sorry men luleå kommer förlora, så är de ALLTID när jag ska sitta och se hockey, så jäkla typiskt! Men de är nästan så jag ber till gud att dom vinner ikv, nu är de färdi svammlat? haha
Ska sen till Johan en sväng och storma, haha. Råna han på en madrass som ska bli min säng dom här två dagarna mamma är på besök, stackars min rygg! men vafan.. när man får besök blir man bort skickad ifrån sängen.

Hoppas verkligen jag fått nått paket ifrån allt jag köpt från Tradera! vill ha min grejer <3 var och köpte en långklänning igår, helt oväntat! men jag älska den klänning, tyckte den passa mig sjukt bra! ska nog ha den nästa helg på klassfesten och Niinas inflyttningsfest.

Och inte att glömma, min andra nyktra helg irad! jag är så duktig! har inte en smaka en liten öl eller nått med alkohol! aah, jag känner mig som på ny igen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0