gulligull!

Var ledig igår, de var sjukt skönt! handla lite vin till helgen och skutta runt i stormen. Handla inte nått spec, måste bli lite ekonomiskt! jag har inte råd att leva lyx liv, ännu. hehe.
Snart får jag in en kund som jag ska göra en ljusare färgning på, blir nog bra. Sen har jag bara en luggklippning kl 16 och efter de är de dött. Kanske testar solduschen och kolla om den är så fantastisk. Dags att testa så jag kan dela med mig åt kunderna och riktigt vet hur den går till, jag gissar ju i stortsett nu, not good!

Imorgon blir de party party, kuligt. Och jag håller min nyttiga period ännu. Kommer bli jobbigt på måndag när jag måste bli sträng igen, men va tusan.. de ska nog gå bra.

Ikväll ska jag bara chilla och se nå film, orkar inte storma så mycket mer än så. Har sovigt halv dåligt inatt för att de har varit varmt och katten har haft fotbolls-vm under sängen?! wtf. Ett sånt där tillefälle då man måste intala sig att man älskar henne och inte kan göra nått dumt emot henne. men tillslut sluta hon och kom men sin leksak och mjaaua sönder hela världen, och så måste man spela som att hon är så duktig som kommer med en liten råtta åt mig. Hujhuj. Fuck it. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0