Ännu ett nytt försök med detta jävla bloggande!

Haha, nu ska jag göra ett nytt försöka att blogga. Medans jag är på jobbet och de är chill ska jag försöka uppdatera er älskade nyfikna människor!

Ska först och främst berätta att jag fått heltids anställning på en salong i Umeå, så nu mera jobbar jag på Lustgården i Umeå. Så ni ökx bor som är i Umeå och, ja.. va ni nu än gör här så titta förbi där och säg hej åt mig! eller ja, alla jag känner från norr.

Sen tänkte jag erbjuda alla som har råd och vill hårförlängning den 13-14-15 maj. Då ska jag ner till Luleå och storma lite, ska även då tatuera mig! äntligen, var nu några månader sen sist. Time for some more inc. Så ni som är intresserade av lite längre hår till sommare för en liten peng så skriv en liten kommentar så fixar vi nått!

Har oxå skaffat mig en liten kissemiss, Toffel heter hon. För hon är satans tofflig, haha. Men de lyckas inte ta bort min saknad efter söt Keyla som är hemma i Ökx, snyft! hur ska jag klara mig utan henne? är sjukt jobbigt. Plus att jag inte vet när jag får träffa henne igen, är typ som att jag har "sålt" henne. I miss her! Önska morsan kunde ta med henne när hon ska komma och hälsa på i helgen, men de går som inte, tror keyla skull storma sönder bussen plus att kissemissen skull nog avlida om Keyla kom och storma i lgh oxå. Ajja, en vacker dag får jag träffa min bäbis igen. Usch, är som jobbigt att tänka på henne. Hundjävel <3

Ikväll ska jag försöka få med mig Hoak (min kompis som jag hyr lgh av i Umeå) att följa med och se hockey på allstars. Får se om han är på hugget och om han hinner komma till Umeå i tid för lite hockey tittande. Den som lever får se. Imorgon är jag ledig, så blir de stan och jaga en pälsväst!! håller på och söka ihjäl mig på tradera efter en pälsväst jävel. Blir tokig snart, men hoppas jag hittar någon på stan imorgon.

Ne, nu ska jag försöka göra nått vettigt.. typ.. äta lunch? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0