Typiskt,

Idag känner jag mig lagomt mördad. Blev att man la sig och sova kl 08:30. Helt sinnessjukt. Är som på dåligt humör idag för att jag bara vill lägga mig och sova, plus att jag som inte har nått att göra så jag behöver egentligen inte ens hålla mig vaken? men jag gör det iaf. Som tungt att fucka up dygnet totalt när man snart måste ta sig i kragen och göra nått vettigt av livet.

Ska nog inte göra nått så fantastiskt idag, har varit in till bränna en sväng och handla lite mat. Var som kul när man kom ut till bilen och söt Keyla hade ätit upp två semlor, haha! vilke lill svin. Mig spelar de som ingen roll, jag hatar semlor, så hon fick mer än gärna mumsa i sig dom. Så nu ligger hon här vid mina fötter och mår så gott med två bamse semlor i magen. hehe. Har hunnit packa ner halva mitt liv idag oxå, kläder och skor iaf. Vet som inte va mer jag behöver? haha. Nu när jag som får alla mina kläder på ett och samma ställe kommer jag nog inse att jag inte behöver handla nå mer kläder på några år. Fick då ihop en hel ikea påse nu med kläder och en med skor. Huuhu. Varnings klockorna börjar ringa i skallen. Men va tusan, man måste ju kunna variera? hehe. Alltid skönt att ha nått att intala sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0