Tagga!!

Första dagen avklarad och jag kan ju erkänna att jag tyckte de var så skit kul. Ärligtalat börja jag fundera på hur i helvete jag ska få tag på en praktik eller ett jobb. De är ju som sjukt jobbigt att ge sin in på en kurs som man sågott som tycker är naturligt för en. T.o.m min utbildare var impad över att jag kunde så mycket, men de är ju för att jag lärt mig så mycket ifrån min frisör utb. Man måste växa som människa och våga ta för sig. Annars får man bara ta all skit som alla andra lämnar efter sig, och de vill man inte. Man vill ju ha det bästa som man kan få? Våga sticka ut och gå din egna väg, fuck the other! de är ditt liv, stick ut, ta för dig och älska det du gör och framför allt.. älska dig själv! woho! you go girl! hahaha..

Ska snart lägga mig och läsa lite bok och sen sussa så sött så jag orkar upp imorgon och vara uppåt och framåt på en utb som suger? haha. Men vafan.. bättre de än att sitta ensam i en lgh och mögla, nu får man ju träffa lite folk. Tacka vetja att man får gratis kaffe oxå! annars hade man ju inte orkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0