Pensionärs varning!

Snart ska pensionärs jag lägga mig och sova så gott i sängen. Ska upp sjukt tidigt imorgon så jag måste fan lägga mig och sova snart. Huuhu. Ska iväg på Nolia med utb och kolla lite. Sen blir de studiebesök och efter de hem och bara chilla. Kanske städa lite, ser ut som fan här inne fast jag städa i lördags. Sjukt kul, int. Har varit och ätit världens middag! fyfan så mätt jag är. Tror inte jag behöver äta nått mer på en vecka? men sjukt gott var de iaf! De tackar man så mycket för!

I helgen blir de nog att smaka någon öl med nå Ökx folk. Blir nog nice. Mer än så har jag inte planerat just nu, kanske får nått helt otroligt erbjudande imorgon, haha... eller så inte! Eller ja just de, jag ska färga lite hår på mig själv, är sjukt less att se halv flint ut på ena sidan av skallen, så de ska styras upp. Sen var de dött. Har så sjukt lite pengar nu oxå så de är nästan pinsamt! usch, borde egentligen inte ens fundera på utgång i helgen. Men vafasiken, jag hoppas jag hinner få mina små slantar ifrån försäkringskassan. Hade suttit fint med lite pengar på kontot. haha. Ne nu är de dags att sussa så gott!


Tänker du inte, så blir du ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0