Nytt!

Igår var man i luleå och gjorde stan där osäker. haha. Var lagomt, träffa mycket trevligt folk men vart lite för mycket av alkoholen så jag mådde lite dåligt där när man skull lägga sig och sova, men till slut somna jag oxå. Sen steg jag upp lagomt tidigt och blåste till mitt nya hem. Nu har jag packa upp och börja känna mig som hemma. Ligger just nu framför tv och ser melodifestivalen. Inte så sjukt intresserad men finns inget annat att se på tv just nu. Får se vad man gör när man sett sönder tv:n. Kanske blåser och kollar vad som händer på stan. Kanske man ser någon snygging på stan som man raggar upp, hahaha! tror ingen snyggkarl vill åka med mig i min familje bil. Man skulle ha haft nån värsting bil så kanske man skulle ha fått sig lite fake kärlek.

Klippte mig igår oxå, ska ta en bild här någon dag då är jag på humör och som orkar anstränga mig. De är inte rätt dag för anträngning. När man är som bf och seg i kolan. Ne, hade behövt göra nått nu. Börjar bli lite lätt uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0