Nu jäklar!

Jaha, då var helgen över. Fredags var jag ju och provjobba lite, blir nog att börja jobba heltid i början av mars, WOHO! fan så skönt. Ha nått roligt att göra på dagarna. Sen på fredag kväll var jag ut och festa med Johan, de var trevligt. Fast de vart lite för mycket för min del, så jag har mega minnesluckor! usch och fy! men nu är de bara en helg kvar sen blir jag en hard working bitch! haha. Så nästa helg blir de nog oxå och smaka lite bira, om jag inte får nått vettigare att göra!

Igår gjorde jag inte så mycket, såg någon film med Johan och vara lite social och försöker få ihop gårdagen. Haha, de är inte lätt alltså. Jag är ju för härlig ibland! ojoj, vilken trög jäkel man kan vara ibland. Hihi. Nå men sen var de inte så mycket mer, gick och la mig vid tolv tiden och har sovit så gott! somna med mössan på, då är man trött?

Idag ska jag nog inte göra så mycket, håller på och färga lite hår så jag ser ut som folk. Sen är de som dött, kanske blåsa iväg på ica och handla lite mat, men de lät ju som jobbigt? kanske skiter i det och lever på vatten och kaffe hela veckan, hehe! Nefan, mat är livet! Jag ska nog bara ladda för att stiga upp tidigt imorgon och börja en ny vecka! Hatar måndagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0