Laddad till tusen,

Underbara, härliga, soliga och laddade lördag! Känns som en sjukt bra dag! sovit lagomt länge, kanske lägger sig och sover en sväng till. Diska och städa lgh, öppna balkong dörren så man får in lite frisk luft, och allmänt.. en riktigt bra dag! Och senare ikv blir de öl och kanske utgång. Är sjukt laddad för att göra en fantastiskt make up! har nyss suttit och sett nå youtube videos med lite tips och sånt dära, ska köra nått grönt ikv så mina ögon riktigt kommer fram och de dära. Grön är en av mina bästa färger när de gäller smink! WOHO! ska även testa en ny style på mitt hår, ska försöka locka de lite, ska bli intressant och se hur fasiken de kommer se ut med den här frisyren jag har nu, haha. Ääh, de blir nog bra. Alltså, jag är sjukt laddad för den här kvällen alltså, fast de är som inget spec, bara att man ska ut och smaka nå öl. Men de är som hela grejen att fixa sig och de där jag är som sugen på. Har som inte våga dramatisera mina sminkningar i Umeå ännu, men nu jävlar är de dags! (ska försöka komma ihåg att ta någon pix innan jag drar ut och stormar sönder staden)

Igår var jag ute och smaka nå öl med två Ökx folk. De var trevligt, alltid kul att lära känna folk lite bättre och som bara sitta och surra om allt och ingenting. De lustiga var ju att jag gick ju som och la mig kl 21 och låg i sängen helt inställd på att sova när de plinga till i telefonen och var ett medelande om att de blir utgång, äh vafan.. livet är för kort för att sovas bort? så jag slet av mig min pyjamas, sminka ansiktet, ruffsa håret, bytte kläder, panik drack en öl och åkte in till stan! haha, jag är sjukt svår övertalad? NOT! Ne men drack 4 öl och vart som bara lite social. Inte för mycket och nästan på gränsen till för lite, men de passa mig bra. Ikv blir de nog kanske samma stil, smaka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0