Keyla <3

Nu ligger man i sängen hemma i flickrummet och myser med världens myspys, Keyla. Hur jag önska att jag kunde ta med henne när jag flyttar. Eller kan jag det? någon som förstår sig på doys kan gärna lämna en kommentar så jag får diskutera och berätta mer vad jag skulle vilja utsätta min söta bäbis för. Ifall det går.
Det är så underligt vad lilla Keyla kan ge mig för oberskrivlig kärlek! Jag älskar verkligen henne. Saknar henne så fort jag är utan henne eller vet att jag inte kommer få träffa henne. Vill så gärna ta med henne överallt. Ska bli så gosig att få sova med henne inatt <3

Imorgon händer nog inte ett skit, ska kolla på bränna och kanske fara och storma hos nå folk, ta de mera chill och bara känna hur jag blir mer och mer uttråkad för varje dag som går. På torsdag kanske jag iaf får mina älskade grejer ifrån Borås och får träffa mig älskade Ploppen! wiie! Sen lördag eller söndag åker jag nog och bosätter mig på ny ort igen. Så då blir de att packa ner sitt liv i lådor igen och sen försöka packa upp dom oxå. Har ännu inte gått igenom alla lådor jag packat ner saker i sen jag flytta hem ifrån Happis, haha. Finns nog en hel del grejor där som jag helt glömt bort. Ska bli spännande att börja rota i alla kartonger igen och försöka få sig ett hem på de nya stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0