Kämpa...

Första dagen på min riktiga utb dag. Och jag kan säga att min skalle håller på att explodera och jag är helt slut i pysket efter att ha fått "börja" om högstadiet igen. Är nästan så man inte ens orkar lägga en tanke på jobb när man kommer hem. Jobb hela dagarna, flera timmar och sen komma hem och försöka hitta en praktik. Noll motivation alltså. Man vill bara sova. Och de ska jag snart göra oxå. Nice!

Imorgon blir de samma shit hela dagen. Bara man orkar upp på morgonen och blåsa iväg på utb så är jag mer än nöjd, och palla en dag till med att sitta i den där lokalen, usch.. blev så sjukt rastlös den sista timmen så jag höll på vilja springa in i väggen. Min hjärna är inte skapt för att lyssna ihjäl sig. WAAH! men men, hoppas jag styr upp en praktik snart så jag slipper hänga där nå mer. Någon som har nå tips på var man kan få praktik? jag tar nästan vad som helst!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0