Jag <3 Nikki Sixx?

Jag är ingen morgon människa! måste nog skaffa mig ett jobb som är på nätterna. Är så jäkla tungt att stiga upp på morgonen! Jobbar hellre natt och sover till kanske 3-4 på dagen eller nått sånt. Funkar mycket bättre för mig? eller jag vet inte.. har aldrig testat.. men jag tror de? haha. Ska snart åka på min fantastiska kurs start och vara mogen. Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så nyfiken på kursen, mer vad de är för folk som ska gå kursen med mig. Eftersom jag max känner 5 pers här i Umeå så skulle de ju vara ganska kul att lära känna nytt folk. Annars tar jag mitt pick och pack och blåser till Luleå, staden som jag verkligen trivs i ! <3

Har drömt att jag varit tsm med Nikki sixx, hahaha! de var som sjukt! men kändes så sjukt verkligt tills jag kom på att jag drömt allt bara för att jag läser hans bok, attans! Nå är ju han som snygg? ojoj, jag och smuttsiga karlar till svin. Eller jag och rent ut sagt svin, dom behöver inte ens vara sjukt snygga nå mer för att jag ska falla, bara dom är svin så nå hittar jag dom! hur jag är förälskad i svin. Börjar bli less sånt shit, men what to do. De är ju bara ta skiten? kanske en vacker dag jag oxå hittar rätt svin? haha.


Knappt nå snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0