Helgens planer!

Håller på att smida lite planer för helgen. Kanske blir att smaka någon öl imorgon med en från Utb. Kul!! träffa massa nya människor och bara surra och smaka en iskall öl. Om man nu orkar göra nått efter man varit och provjobba, men ska nog inte jobba så mycket. Mer surra om jobbet, planera och diskutera lite. De blir nog bra. Lördag ska jag nog på någon sittning. Robin skulle hit till Umeå, så då ska jag och storma med han, två jockare i Umeå.. hur ska de sluta? haha. De blir nog roligt. Känns ut som att den här helgen kommer bli nice.

Jag är sjukt trött idag!! måste försöka hålla mig uppe nån timme till. Se dom två avsnitten av 2 ½ men och sen kan jag sova med gott samvete. Ojoj, jag är så sjukt tråkig när jag kommer in i vardagslivet! aaah! jag vill vara mitt spontana jag och bara leva fan! haha. Men skönt iaf att jag fått mina pengar från försäkringskassan så man slipper fundera på det. Pengar är alltid bra att ha!


Bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0