Fuck u!

Idag åker jag nog hem till Ökx och kollar så allt är som de ska vara. Tar en liten rehab i helgen och bara myser på hemma i kylan. Haha. Sen kring den 7:e feb flyttar jag ifrån ökx igen. Ska börja en utb och lära mig nya saker. Skönt att ta tag i sitt liv ist för att bara sitta hemma och ha helg varje dag. Nu kanske man börjar uppskatta helgen? och kanske t.o.m slutar alkolisera sig så mycket? haha. GÖTT! Dags för therese att bli lite seriös. Hur ska detta gå? tss..

Ska snart blåsa in till stan sen göra lite grejer och efter de åker jag nog raka vägen mot Ökx, kan ju erkänna att jag är inte så super taggad, de är ju så jävla dött i ökx. Men måste fixa grejer tills jag ska flytta och ta packa på mig lite mer kläder och sånt dära. Det här blir nog bra, tillslut.


Hahaha, kolla snabbt igenom mina gamla biler på datorn och hitta världens sötaste bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0