Fitta, så less!

Igår natt låg och och tog bort allt mitt löshår, så nu ser jag helt förjävlig ut i håret. Får jag inte fixat frisyren idag så blir det inge luleå och så klipper jag mig själv imorgon. Har nog oxå sluta fantisera om att jag ska bli blond, de är inte min grej. Ser bara fake ut. Och de är inte coolt, haha. Så de får nog vara svart och tråkigt ett tag till. WAAH! jag kan inte ens se mig i spegeln för min frisyr ser helt förjävlig ut. Huvva! fan att man inte kan klippa sig själv baki nacken, isf hade jag klippt mig själv. Jävla äckel hår. Måste upp söka en frisör! Hoppas min fantastiska Sara i luleå har tid för en lite date med mig idag, kan hon klippa mig åker jag bara för de till luleå ikv! Annars blir de som sagt själv eller så blir de på någon salong i Umeå, fast måste ju erkänna att jag helst inte vill till någon salong, så jäkla läskigt och orolig över att de inte ska bli som jag vill. Huuhu. Ajja, kan ju vara trevligt att fara och se hur dom jobbar, kolla rutinerna och sånt dära. Vadå arbetsskadad? haha. Fan, jag håller på att bli tokig, kan inte sluta känna mig i håret. Jag måste göra nått! Fitta så less. Jag måste hålla mig borta ifrån rakmaskinen för snart tar jag den och snaggar hela skallen och gör peruken modern igen! tänk så behagligt. Ändra frisyr efter varje dag. Jag drar en "Tyra Banks", haha. Not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0