Workeli Work

Fredag, naajs! Efter kl 18 idag så är jag fri tills måndag! helt otroligt skönt med ett lill lov. Sen så är de ganska så säkert att jag ska glida hem till ökx under påsken och storma där. WOHO! Åker nog torsdagkväll så jag är framme i luleå mitt i natten. De blir nog bra!

Idag har jag några klippningar inbokade och även en färgning, kul kul. Hoppas dagen går fort så jag får fara hem! nu när man har börja jobba så uppskattar man varje sekund man bara får chilla och får lite fritid. Man orkar inte hitta på så mycket när man jobbar 10-18 every day. Men men, förhoppningsvis säger de klirr i kassan så jag kan gadda mig i maj. Annars måste jag misshandla någon, hihi. Får leva fattigt i Maj oxå, och sen leva lite normalt i juni. Tror inte jag kommer slänga så mycket pengar på kläder, de finns ju fan inget snyggt nå mer? hata pastell äckel färger. På hösten tycker jag de finns sjukt mycket snygga kläder, men hösten är ju den värsta årstiden ever. Alltid ska de vara nått, haha.

Håller på och fantisera om att flytta in i ett gårdshus här i Umeå, tänk så jävla mysigt! AAH! bara möblera hela lill huset i rokoko möbler, mörkt golv och göra det ganska mörkt men mysigt! Jag har en bild i skallen om hur de exakt ska se ut! men de lär ju gå några månadslöner tills jag får de som jag vill och tills jag hittar mig ett gårdshus! ska de vara så jävla svårt?! jag är ingen lgh människa. Så jävla trist. Give me a house??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0