This is hardcore?

Ännu en dag på jobbet, men idag är de ganska chill. Beror nog på vädret? folk vill tydligen inte klippa sig när de är dåligt väder? eller iaf när inte solen lyser. De var ju trist att solen bara titta fram en dag. De får jätte gärna vara sol varje dag tycker jag? Och hoppas ännu mer på att de blir stek varmt på fredag, för då är jag ledig! jobbar lördag ist, men de är ju nemas problemas. Sen nästa vecka jobbar jag bara till torsdag! då bär de av hem till Ökx. Men jag måste lösa det där med katten, för att jag fick tydligen inte ta med henne på bussen?! ganska underligt, men men. Så då får man ju se om babe hänger med till Ökx eller stannar hemma i Umeå, den som lever får se.

Idag efter jobbet ska jag nog bara ta de chill, se mina 2 ½ män avsnitt som vanligt och efter de blir de nog en dusch. Bara chilla och mysa på. Karln kommer nog vid 21 tiden och stormar. Jag har blivit sjukt trött den senaste tiden, de brukar ju vara tvärtom för mig. Pigg och glad när solen börjar lysa, men nu är jag trött och seg ist? Jag brukar gå och lägga mig kl 22 och stiger inte upp förens 08:30, jag har nog sömnproblem, fast åt andra hållet. Ja jisses, de är inte lätt att vara udda.

Håller på att spana på en egen lgh här i umeå oxå, eller ja.. helst ett gårdshus. Men de finns tydligen inga i umeå? that sucks. Men sök och du skall finna? haha

You have kickstart my heart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0