Stek!

Nu sitter man på jobbet och hänger. Har en kund kl 14 och sen kl 16. Lagomt nice. Har nyss varit ute i solen en sväng och druckit kaffe. Men de kändes lite lodigt att sitta på trappen in till salongen, kanske drar ut en pall och sätter mig just vid ingången, hihi. Satan så underbart jävla väder de är idag!! jag önska jag fick vara hemma och sola på balkongen. Måste skaffa mig nå ute möbler så jag kan steka där oxå. Får shoppa mig några när jag tar bilen till Umeå och kan ragga runt med bilen och åka lite överallt utan att behöva ta bussen.

Den här veckan blir de nog bara att jobba och chilla. Helgen blir nog desamma, har bara 400kr att leva på tills jag får lön, ajaj! Men då åker jag ju hem till Ökx och får gratis mat och shit, De är nice. Sen får jag ju lön snart oxå, Hur jag längtar! fast jag ska som inte shoppa nå? utom att betala hyran och lägga undan en slant till tatueringen. Men vafan.. de blir ju maj och då kommer man säkert slänga pengar på massa festligheter, haha.

Ååh sommar känslor i mitt hjärta! me so happy! men suger att man måste jobba, börjar bli sjukt less. Jag vill bli en hemma fru. Jag känner att jag är som skapt för det. De är inte tänkt att jag ska jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0