Överkalix,

Idag är de torsdag, vilken betyder en dag kvar tills de blir helg! Fybubblan så skönt! och idag har jag bara ögonbryn att göra på salongen. Små men viktiga detaljer.

Ikväll kommer min hyresvärd och stormar lgh oxå. Blir en snabb städning hemma i lgh innan han kommer så de ser normalt ut. Kommer känns skumt att inte sova med babe, nu när han har sovit hos mig typ varje kväll i 2 veckor. Kommer sakna han <3 fast han är jävligt klängig på natten och de blir satans varmt, men de är ju mysigt att svettas lite? haha.

Håller på och fantisera om en hemresa till Ökx oxå under påsk! fara och grilla korv, pimpla och bara vara en riktig norrlänning. Synd att man inte har någon skoter att köra, någon som kan hyra ut en under påsken så jag får rasta mig lite? Ska bli sjukt skönt att komma hem till norr och se att allt är som när man lämna det. Och jag ska gosa ihjäl vovvisen min <3 måste bara få karln min att stanna i Umeå och vara med kissemissen min. Går ju som inte att dra med henne hem när farsan är allergisk och hon inte är van vid hundar och vi har två stycken. Jag får blinka lite med ögonen åt babe så kan han nog inte säga emot, hehe. TAGGA HEMRESA! ååh, de är som.. en höjdpunkt i livet just nu. Ska nog mest trolig oxå ta med mig bilen till umeå då oxå. A car is the shit! eller så ska jag fixa mig en cykel, hör och häpna! Ska bli en fake hurtbulle. Äh, de är ju gulligt att vara lite små mullig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0