Money,

Ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli 13 så jag får fara till doktorsjäveln. Börjar bli less på att vara nojig nu. Men de blir nog bra, efter doktorn vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske städa lite och smyga ut i solen ibland, fast de kanske inte är så super bra att vara ute i solen och steka när febern dödar en på natten.
Imorgon är det tillbaka till arbetet, ska bli intressant och se hur jag kommer palla de. Sen kommer Micke och Vickan och stormar lite. Får se vad man ska hitta på för bus då.
På lördag bjöd babe mig på grillpartaj, men får se hur man mår och vad gästerna säger om det. Men grillat är ju alltid trevligt. Får se då om förkylningen från helvetet har lagt ner. Tycker den som aldrig ger sig. Waah!
Och jag vill ha min lön! nu helt plötsligt vill jag handla jätte mycket, men efter att ha sett på lyxfällan nu ett x antal dagar i rad så måste jag skärpa till mig! blir nu bara gadden och hyran i maj, sen nått annat skoj i juni och juli. Jag måste bli lite ekonomisk! iaf försöka. Kanske blir den ny dator i juni och en ny mobil i juli. De låter ju rimligt? eller så sparar jag pengar och gör nått kul till hösten, en utlandsresa? de hade suttit otroligt fint eftersom jag aldrig varit utomlands. Oh my!

Ne, nu ska jag ladda psyket och sen bege mig mot sjukstugan. HIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0