Förkyld,

Ligger hemma i sängen och är förkyld, sjukt okul. Har varit ner en sväng på stan idag, bara för att få lite motion och vara ute i solen lite. Har NOLL kroner att shoppa för, men om några dagar från jag min första egna halv riktiga lön! fyfan så naajs! Men den försvinner ganska fort, hyran ska betalas och så ska jag gadda mig. Bye bye money! men men, totalt värt de.
Resten av dagen ska jag bara ta de chill, ladda psyket inför imorgon då man ska till farbror doktorn. USCH! som vanligt tänker jag det värsta, men men.. de blir nog bra. Allt löser sig till slut?
Ikväll skulle nog babe komma hit och laga nå mat åt mig, de är som skönt att ha en liten hemma fru när inte jag själv duger till att vara de, hehe.
Till helgen är de valborgs, va gör man då? typ grillar någon korv och sen sover? jag tror fan de. Nykterist javisst! iaf den här helgen, nästa helg får man se. Kanske håller mig till helgen jag åker upp till Luleå och lever fan. Woho!

Ne, nu ska jag krypa ner i sängen och sussa med världens myspys kisse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0